Povinně zveřejňované údaje
Pověření zde
Náplň práce pověřence pro ochranu osobních údajů zde
Činnosti pověřence pro ochranu osobních údajů zde
Informace o tom, které osobní údaje jsou o jednotlivých subjektech osobních údajů (žáci a jejich zákonní zástupci, zaměstnanci, smluvní partneři) zpracovány, jsou k nahlednutí u ředitelky školy.
Zřizovací listina zde
Níže naleznete povinně zveřejňované informace způsobem umožňující dálkový přístup dle § 5 zákona.
Seznam informací o povinném subjektu, který musí být zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí výše uvedené ustanovení ve svých odstavcích 1 a 2. Tyto informace se zveřejňují na webových stránkách škol a školských zařízení. Možnost zveřejnit určité informace pomocí odkazu stanovuje v konkrétních případech zákon, popřípadě vyhláška č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.
Přesnou strukturu zveřejňovaných informací stanovuje Příkoha č. 1 výše zmíněné vyhlášky.
1. Oficiální název
Střední zdravotnická škola
Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 110031008
2. Důvod a způsob založení
Škola byla zřízena ke dni 1. 11. 1996 MŠMT ČR pod č. j.: 15 571/97-60 ze dne 12. 3. 1997. Rozhodnutím MŠMT ČR č.j. 34014/2000-14 ze dne 1. 1. 2001 přešla organizace k 1. 1. 2001 do působnosti kraje Hlavní město Praha. Změna zřizovací listiny příspěvkové organizace byla schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č. 13/16 ze dne 28. 1. 2016 a nabyla účinnosti dnem 1. 2. 2016.
Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování středního vzdělávání podle ustanovení č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon).
3. Organizační struktura
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitelka, resp. ředitel (dále jen "ředitelka"). Ředitelka činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenována a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Sídlo: Střední zdravotnická škola,100 00 Praha 10, Ruská 91/2200
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Adresa pro osobní návštěvu: shodná s poštovní adresou
4.3 Úřední hodiny
Úřední hodiny
Sekretariát školy: po - pá 9 - 14 hodin
Studijní oddělení: po - pá 9 - 14 hodin
Ředitelka školy, zástupci ředitelky, vedoucí školní jídelny - po telefonické domluvě
4.4 Telefonní čísla
Telefonní spojení:
ředitelka školy PhDr. et Mgr. Ivanka Kohoutová,Ph.D., tel.: 246 090 804, kohoutova@szsvinohrady.cz
zástupce ředitelky:
- RNDr. Eva Chundelová, pro všeobecné předměty, tel.: 246 090 822, chundelova@szsvinohrady.cz
- Mgr. Ilona Šiklová, MZ, přijímací řízení, Cermat, tel.: 246 090 831, siklova@szsvinohrady.cz
- Mgr. Patrik Burda, pro odborné předměty, tel.: 246 090 807, burda@szsvinohrady.cz
vedoucí praktického vyučování:
- Mgr. Martina Paclíková, tel.: 246 090806, paclikova@szsvinohrady.cz
vedoucí školní jídelny:
- Kateřina Malsori, malsori@szsvinohrady.cz
pověřenec ochrany osobních údajů:
- Mgr. Eva Šmídová, gdpr@moore-czech.cz
4.5. Adresa internetových stránek
Webové stránky: www.szsvinohrady.cz
4.6 Adresa podatelny
Střední zdravotnická škola, Sekretariát, 100 00 Praha 10, Ruská 91/2200
Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk, CD
4.7 Elektronická adresa podatelny
E-mailová adresa: sekretariat@szsvinohrady.cz,studijni@szsvinohrady.cz
4.8 Datová schránka
ID datové schránky: rzbybuq
5. Případné platby lze poukázat
Škola - BÚ 200 378 0005/6000 (PPF banka a.s.)
Stravování - BÚ 43-2908540217/0100 + variabilní symbol
6. IČO
00638765
7. Plátce daně z přidané hodnoty
Škola není plátcem DPH
8. Dokumenty a formuláře školy zde
9. Žádosti o informace
Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístupu k informacím je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy.
10. Příjem podání a podnětů
Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresou školy, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle sekretariátu školy. Všechna čísla jsou uvedena na webových stránkách školy.
Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na stránce MŠMT.
11.2 Vydané právní předpisy
Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné formě v úředních hodinách v ředitelně školy.
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazba nákladů na pořízení informace zde
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
13. Licenční smlouvy
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
Na webových stránkách školy zde
Popisy postupů, návody na řešení životních situací
Životní situace související se školou a jejich řešení - Portál veřejné správy